(انتخابات مجلس هشتم 434)

 

كاسه هاي گرمتر از آش

حمله يزد نا به يزد فردا

يزدنا، يزد نيوزي ديگر است يا تريبون و سخنگوي ... !؟

سايت مجهول الهويه «يزدنا» كه در حمايت «كوركورانه» از تابش و سفيد و كلانتري و اولياء بيش از «يزد آن لاين اولياء» و «شهر نيكان امامي» سنگ تمام گذاشته، و گاه بسيار كاسه گرمتر از آش و آتش بيار «معركه» شده، به بهانه درج مطلبي در سايت يزد فردا، ديگ غيرتش بجوش آمده و در دفاع از اولياء و بعنوان تريبون و سخنگوي اولياء، بدون نقل مطلب و رعايت اخلاق رسانه اي، و پاسخ «منطقي» دادن؛ به نويسنده مطلب و سايت يزد فردا حمله كرده، و از نويسنده نامه كه «علالدوله» اصلاح طلب نيست، بعنوان فرد مجهول الهويه نام برده است، و اما مدير سايت سپيدنا- تابشنا يزدنا، كه براي كسب نام و نان، و سري در سرها درآوردن و «مطرح» و «معروف» و «بزرگ» شدن، بسيار سعي در جنجال و يزدنيوزي ديگر شدن دارد، اگر يار دوران و خبرنگار سابق ايسنا و فارس نيست، پس كيست!؟

جالب است مدعيان منفعت طلبي كه بخاطر شرايط و مصلحت و منفعت، لباس اصلاحات بر تن كرده و در تاريكي نشسته اند و سنگ پرتاب مي كنند و مطلب «نماز باران در روزهاي ابري» را كه به نام حسين شاهي در يزد فردا درج شده ، با امضاء محفوظ در يزدنا درج مي كنند، آنچه را كه بر خود نمي پسندند بر ديگران مي پسندند و روا مي دارند، و حتي يك بار به چگونگي فعاليت هاي برادر اولياء در كانون پرورش فكري كودكان اشاره هم نمي كنند!

و اما در جواب به:

سخنی با جناب آقای علی اکبر اولیاء کاندیدای محترم هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه یزد و صدوق

يزدنا نوشته است:

( يزدنا: سايت خبري يزدفردا، در اقدامي حساب شده،‌براي تاثير گذاري هرچه بيشتر بر روي آراي مردم فهيم يزد و چرخش مستقيم آرا به وسيله ضد تبليغ، دست به انتشار نامه اي به نام فردي مجهول به نام رسول حسيني زد كه در آن به صورت مستقيم به شخصيت نامزد اصلاح طلبان در مجلس توهين شده است.

در اين نامه كه پاسي از شب سه شنبه 27 فروردين 1387 منتشر شد، فرد مذكور با ذكر اتهامات واهي و بدون ارائه هرگونه سند و مدرك مستدل، به عملي خلاف مقررات اخلاقي و عرفي دست زد.

انتظار مي رود ستاد انتخابات استان و رياست محترم آن، جناب آقاي دوران(!)، طي اقدامي مقتضي(!) به اين گونه توطئه هاي(!) ضد تبليغاتي(!) پاسخ(!) گويد.

اخبار تكميلي در اين زمينه را به زودي در يزدنا بخوانيد.)

تبصره اول: در زمان و هنگامه اي كه با بهانه و بي بهانه وبلاگ ها و سايت هاي بسياري بسادگي  فيلتر مي شوند، حمله سايتي در دفاع از كانديدايي به سايتي و دعوت از معاون سياسي و امنيتي استانداري براي دخالت در قضيه را چگونه بايد تعبير و تفسير كرد!؟
تبصره دوم: سايت يزد فردا براي اثبات بي طرفي، دو مطلب در انتقاد از مطلب درج شده درج كرده است، كه مي تواند مورد توجه يزدنا قرار گيرد!

محمد رضا شوق الشعراء


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا